مصاحبه آرشیو خبر ها
چلسی ؟ من به اهدافم با یووه فکر می کنم

چلسی ؟ من به اهدافم با یووه فکر می کنم

تیم یوونتوس فردا باید در ورزشگاه متوسا به مصاف تیم فروزینونه برود. دیداری که با توجه به رتبه نوزدهم فروزینونه می تواند برای یووه آسان باشد اگرچه شاگردان آلگری نمی خواهند رکورد پیروزیهای متوالی و همچنین فاصله 2 امتیازی با ناپولی از دست برود.

 

ماسیمیلیانو آلگری، در آستانه بازی فردا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

 

با توجه به اینکه این، بازی قبل از دیدار با ناپولی است.. آیا به بونوچی و الکس ساندرو برای محروم نشدن هشدار می دهید؟

 

قبل از هرچیزی باید در مورد مارتین کاسرس بگویم، اینکه واقعا متاسفم بخاطر اتفاقی که برای او افتاد. عمل جراحی او بخوبی انجام شد و ما امیدواریم که او خیلی سریع به جمع ما برگردد، من اول این آرزو را برای او به عنوان یک فرد و سپس به عنوان فوتبالیست دارم. اما من برای بازی فردا به کسی هشداری نمی دهم زیرا این بازی هم مانند دیدار با ناپولی 3 امتیاز دارد و دارای اهمیت یکسانی است پس همه باید آماده و جنگنده باشند.

 

آلگری ادامه داد:

 

ما باید فردا برنده شویم و سعی کنیم که همینگونه ادامه دهیم، بازی فردا و 3 امتیاز پیش از بازی با ناپولی بسیار مهم است و البته بعد از آن هم 13 بازی مانده که 39 امتیاز دارد پس ما نمی توانیم از حالا در مورد قهرمانی صحبت کنیم.

 

حالا با 10 میلیون یورویی که چلسی قرار است به شما در هر فصل بدهد چه خریدی می کنید؟

 

(خنده) ، من پیش از این هم در مورد آینده ام صحبت کردم. من تا 2017 با یوونتوس قرارداد دارد و اینجا همگی ما با هم کار می کنیم تا آینده را به این تیم و گروه هدیه کنیم و اکنون هم من در شرایط خوب و مناسبی هستم.

 

سرمربی یوونتوس ادامه می دهد:

 

ما تعهدهای زیادی داریم و 3 هدف بزرگ برای دستیابی! پس باید بر روی آن ها تمرکز کنیم. اما اکنون هیچ نگاه و توجه ای به آینده ام بعد از یووه ندارم در نتیجه دلیلی برای صحبت کردن در مورد آن هم نیست.

 

وضعیت پریرا و لمینا؟

 

همانطور که می دانید هر دوی آن ها بازی خوبی را روز پنج شنبه انجام دادند و وضعیتشان بهتر است، اما نه به این معنی که حتماً از ابتدا بازی کنند ولی حضور آن ها می تواند یک تغییر مثبت برای تیم ما باشد.

 

سایر مصدومین یووه؟

 

استورارو کاملا بازگشته است و می تواند بازی کند. همچنین آزاموا در این هفته باز خواهد گشت و خدیرا هم به همین صورت. اما ماریو مانژوکیچ با اینکه وضعیت بهتری پیدا کرده ولی بعید است که به بازی مقابل ناپولی برسد. از طرف دیگر کیلینی که استراحتی داشته در ترکیب خواهد بود و اورا که بدلیل آنفولانزا و شرایط نا مناشبش تعویض شد امروز به وینوو آمد اما نمی تواند بازی کند و از پس فردا مجدداً آماده سازی را شروع می کند.

 

یوونتوس بهترین خط دفاع و ناپولی بهترین خط حمله را دارد.. چه تیمی اسکودتو را خواهد برد؟

 

اگر بخواهیم از نظر آماری بگوییم، تیم برتر در دفاع. اما ناپولی اکنون با وجود نداشتن بهترین خط دفاعی لیگ، بهترین خط حمله را دارد و گل های زیادی بثمر رسانده است. رقابت برای قهرمان شدن طولانی است و تنها ناپولی و یووه نیستند که برای قهرمانی می جنگند بلکه تیم هایی مانند رُم، اینتر که بازی ها خوبی انجام می دهند هم شانس رسیدن به صدر جدول را دارند.

 

هرنانس؟

 

هرنانس بازیکنی است که از نظر بدنی بسیار رشد کرده و در نقش و وظیفه اش هم جا افتاده است. او اکنون برای بازی در دسترس است و بازیکن مهمی برای ما است. بازیکنی که بار دیگر ریکاوری شده.

 

وضعیت مصدومین نگران گننده است؟

 

هیچ مربی دوست ندارد که تیمش دچار مصدومیت شود. ما در این فصل موارد زیادی از مصدومیت را شاهد بودیم که باید از همه نظر بررسی شود. اما چیزی که در حال حاضر می توانم بگویم این است که من تلاش شاگردانم را برای بازگشت به فُرم عالی تحسین می کنم. مهم ترین نکته ای که بازیکنانم باید آن را رعایت کنند تلاش برای موفق شدن است، چیزی که اکنون ما در تیم می بینیم. البته ما باید تنها به خودمان توجه کنیم و تیم دیگری را نگاه نکنیم. ناپولی تیم خوبی است اما بدون شک این عملکرد خوب ما تا انتهای فصل است که می تواند موجب قهرمانی ما شود.

 

دیبالا به کمی استراحت نیاز دارد؟

 

من دوست داشتم که به او استراحت دهم، من سعی کردم کمی ترکیب چرخشی هم داشته باشم اما این در صورتی ممکن بود که زاتزا در دسترس باشد! او محروم است و من 2 انتخاب دارم. دیبالا فشار زیادی را تحمل کرده اما توانسته بخوبی ریکاوری کند. پس از دیدار فردا، ما 5 روز فرصت داریم که آماده بازی با ناپولی شویم و تعداد بیشتری از مصدومین آماده خواهند بود که این کار ما را آسان تر می کند.

 

روگانی؟

 

باید ببینم که چه سیستمی را باید برای فردا انتخاب کنم. اما او صرفاً نباید جای بونوچی در قلب دفاع باشد و در دو سمت هم می تواند بازی کند. بخصوص در سمت راست خط دفاعی. پس ممکن است که ما از 4 نفر در خط دفاعی استفاده کنیم. 2 بازیکن در دو گوش و 2 بازیکن در وسط دفاع.

 

سرمربی بیانکونری در پایان گفت:

 

نگرش بازیکنانم خیلی برای من قابل احترام است، من تاکید زیادی داشتم که هر بازی برای ما 3 امتیاز دارد و باید بازی به بازی پیش رفت و آن ها هم به همین روش جلو رفتند. ما با چنین تفکری فردا مقابل فروزینونه بازی خواهیم کرد تا چیزی از دست نداده باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: